رویدادها آرشیو خبر ها
شرایط پیچیده شده اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است

شرایط پیچیده شده اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است

میرالم پیانیچ، هافبک بانوی پیر که دردیدار رفت یووه و رئال از غایبین تاثیرگذار بانوی پیر بود در خصوص شرایط تیم در بازی برگشت و شانس یوونتوس به شبکه اسکای اسپورت گفت:

 

شرایط بسیار پیچیده است، اما در مادرید هر اتفاقی ممکن است روی دهد، ما در بازی رفت باید بهتر ظاهرمی شدیم و می توانستیم حداقل یک گل را به ثمر برسانیم، اما هنوز همه چیز تمام نشده. هر چند که نتیجه به دست امده بسیار ناامید کننده است اما مربی به ما تاکید کرد که باید پیش برویم و هرگز تسلیم نشویم. ما برای یک بازی خوب اماده میشویم، ابتدا در سری ا و بعد به مادرید می رویم و تلاش می کنیم که نمایش قابل قبولی داشته باشیم، در آن دیدار حتی برای صعود می کوشیم، بازی رفت شرایط را پیچیده کرده اما این فوتبال است و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است. در حقیقت گل اول در دقایق نخست، همه برنامه ها را به هم ریخت، در ادامه کوشیدم تا حملاتی را بر روی دروازه رئال ترتیب دهیم اما سنگربان انها فوق العاده ظاهر شد. رونالدو نیز دو گل بی نظیر به ثمر رساند و ما متاسفیم که اینگونه بازی را از دست دادیم.

 

پیانیچ در خصوص دیدار برابر بنونتو نیز گفت:

 

به نظرم برابر تیمی به میدان خواهیم رفت که تا اخرین دقیقه بازی تلاش می کند، درست مانند اسپال، ما باید تنها به سه امتیاز بازی فکر کنیم، هدف کسب اسکودتو را از یاد نبریم زیرا این هفتمین اسکودتوی متوالی خواهد بود، ما برای اسکودتو و کوپا برنامه داریم و باید تاکید کنم که بردن اسکودتو اسان نیست، هر تیمی که آن را به دست می اورد تلاش زیادی کرده و شایسته ان است. اگر بتوانیم دو جام را به دست بیاوریم باید بگوییم که سال و فصل خوبی را داشتیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: